Jak kupować?

Jak kupować w sklepie SAPORTBHP?

 

1. Wybierz z naszej oferty interesujący Cię produkt.

 

2. Dodaj produkt "do koszyka", a jeśli posiada warianty dokonaj ich wyboru na karcie produktu.

 

2a. W przypadku chwilowego braku towaru zamiast przycisku "do koszyka" będzie opcja "powiadom o dostępności". Możesz skorzystać z takiego rozwiązania, a wyślemy Ci maila, gdy produkt znów pojawi się na stanie.

 

3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj możesz kupić więcej niż jeden produkt) przejdź do koszyka.

 

4. Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy. Masz do wyboru:

  • przesyłkę kurierską
  • paczkomaty InPost
  • darmowa dostawa na terenie miasta Częstochowa (zakupy za minimum 200 zł brutto)
  • odbiór osobisty w siedzibie firmy

Koszty dostawy będą widoczne bezpośrednio w koszyku, ale możesz też o nich przeczytać tutaj

Pamiętaj również, że zamówienia:

  • powyżej 1000 zł brutto wysyłamy całkowicie bezpłatnie (doliczone będzie pobranie jeśli takie wybierzesz)
  • za zakupy za minimum 200 zł brutto z realizacją na terenie miasta Częstochowa dowozimy za darmo.

 

5. Wybierz dogodny dla siebie sposób płatności. Masz do wyboru:

  • płatność natychmiastową - szybko zalogujesz się do swojego banku i bez konieczności podawania szczegółów zamówienia dokonasz płatności
  • płatność przelewem tradycyjnym - będziesz musiał dokonać przelewu ręcznie na nasze konto PKOBP 08 1020 1664 0000 3702 0612 0960. Numer konta zobaczysz także w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia. Pamiętaj, aby płatności dokonać do 7 dni oraz w tytule podać numer zamówienia
  • płatność za pobraniem - zapłacisz przy odbiorze paczki: kurierowi gotówką lub kartą, w paczkomacie tylko kartą
  • płatność gotówką - dokonasz podczas odbioru osobistego w siedzibie firmy

Więcej o płatnościach możesz dowiedzieć się tutaj.

 

6. Następnie musisz podać dane do realizacji zamówienia i możesz skorzystać z jednej z 4 opcji:

  • zakup z rejestracją - założysz konto w naszym sklepie. Pozwoli to na automatyczne uzupełnianie danych podczas składania zamówień, dostęp do historii zamówień, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielnej edycji danych
  • zakup z wykorzystaniem konta Google lub Facebook - podobnie jak zwykła rejestracja, ale wykorzystujesz swoje konto w Google lub Facebook. Nie będziesz zmuszony do pamiętania osobnego hasła do sklepu.
  • zakup bez rejestracji - podajesz tylko dane do wysyłki, ale nie będziesz mógł korzystać z takich udogodnień jak przy zarejestrowanym koncie
  • zakup z użyciem istniejącego konta - jeśli już wcześniej zakładałeś konto w naszym sklepie to wybierz tę opcję

 

7. Sprawdź czy wszystko się zgadza i "potwierdź zamówienie" odpowiednim przyciskiem.

 

8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.

 

9. Gdy wpłynie Twoje zamówienie, zweryfikujemy je i wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem realizacji.   

 

10. Czekaj na przesyłkę i odwiedzaj nas ponownie.



Co się dzieje z moim zamówieniem?

Po dokonaniu wpłaty Twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji. O jego realizacji i wysłaniu poinformujemy Cię mailowo, a jeśli założyłeś konto w naszym sklepie status zamówienia możesz śledzić logując się do sklepu tutaj.

 


Zwroty lub reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty spełniły Twoje oczekiwania. Jednak pamiętaj, że zawsze przysługuje Ci prawo do zwrotu (14 dni od zakupu) lub reklamacji. W przypadku chęci skorzystania z takich możliwości sprawdź jak to zrobić.

 


Masz pytania lub wątpliwości?

Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania dotyczące procesu zakupowego lub produktów zapraszamy do kontaktu:

e-mail: sklep@saportbhp.pl

telefon: 575 52 55 88 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl